Zwroty i reklamacje
W sklepie termnova.pl przykładamy dużą wagę by oferowane produkty oraz świadczone usługi były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom Klientów. Jeśli jednak zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań wprowadziliśmy jasne zasady zwrotu oraz reklamacji produktów.
 
Zwroty
 
1. Możliwość zwrotu towaru odnosi się do sytuacji, kiedy Klient otrzymał towar zgodny z umową (nieuszkodzony, wolny od wad), ale zmienił swoją decyzję i chce zwrócić produkt.
 
2. Aby tego dokonać należy nas poinformować o tym w formie pisemnej pisząc na adres biuro@termnova.pl, w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia towaru. W kolejnym kroku wystawiamy formularz zwrotu (firmy otrzymują fakturę korygującą którą w dwóch egzemplarzach - oryginał oraz kopia) - dokumenty te wysyłamy do klienta pocztą elektroniczną. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć do niego wypełniony formularz zwrotu oraz paragon (firmy dołączają podpisaną fakturę korygującą) oraz przesłać do nas na wskazany w korespondencji e-mail adres dostarczeń.
 
3. Po skutecznym otrzymaniu ww. dokumentów niezwłocznie dokonujemy zwrotu pieniędzy na konto klienta.
 
4. Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar jest w stanie niezmienionym, nie został w żaden sposób uszkodzony, posiada oryginalne opakowanie producenta, dokumentacje techniczną i kartę gwarancyjną.
 
5. Kupujący dokonuje zwrotu na własny koszt.
 
Reklamacje
 
1. Jeżeli w trakcie użytkowania towaru Kupujący stwierdzi, że towar posiada wady techniczne, może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta, we wskazanych w karcie gwarancyjnej punktach serwisowych (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta) lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną za pośrednictwem Sprzedawcy.
 
2. W celu przeprowadzenia reklamacji poprzez Sprzedawcę, należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@termnova.pl
 
3. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko Kupującego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz podać przedmiot reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę wynosi 14 dni roboczych licząc od dnia wniesienia reklamacji skutecznej, tj. zawierającej komplet wymaganych dokumentów od Kupującego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl